021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت اول:

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت اول

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت اول:

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت اول درباره سه قسمت مقدمه و بقیه مسئله بپردازیم.

((نوروساینس)) یا ((علوم اعصاب))،علم مطالعه سیستم عصبی است.

یعنی سیستمی که کارهای ارادی و غیر ارادی بدن را هماهنگ کرده و سیگنال ها را به قسمت های مختلف بدن انتقال می دهد.

در ادامه،هفت یافته محققان علوم اعصاب را بررسی می کنیم که می توانید از آن ها برای افزایش فروش استفاده کنید:

هفت اصل جهانی متقاعد سازی مشتریان:

اقناع و متقاعد سازی،رمز فروش موفق است.

اقناع به معنای توانایی ترغیب دیگران برای پذیرفتن دیدگاه شماست.

اگر شما به محصول خود اعتقاد دارید،بنابراین به طور طبیعی می خواهید دیگران نیز به آن اعتقاد داشته باشند.

اگر بتوانید متقاعد سازی را با تحریک احساسات آن ها انجام دهید،فروش شما افزایش خواهد داشت.

افرادی که می توانند کالای بیشتری فروشند،لزوما به این دلیل نیست که بهترین محصول را خلق کرده اند.

بلکه دلیل اصلی این است که در طول زمان،نفوذ مناسبی  در ذهن مخاطبان ایجاد کرده اند.

وقتی می خواهید نفوذ خود را در مشتری افزایش دهید،نباید محبوبیت تمرکز اصلی شما باشد.

به یاد داشته باشید که نفوذ،همان محبوبیت نیست.

محبوبیت به این معناست که دیگران شما را دوست داشته باشند،اما وقتی دیگران به حرف شما گوش داده و رفتار خود را تغییر می دهند،می توان گفت که شما به درون آن ها نفوذ کرده اید.

وقت خویش را برای ایجاد نفوذ به کار بگیرید؛البته این کار زمان می برد،اما ارزش تلاش کردن را دارد.

در زمینه روان شناسی نفوذ و متقاعد سازی،هفت عامل را مطرح می کند که مغز افراد را ترغیب به پذیرش و انجام کارها می کند:

1-لطف متقابل:به معنای مدیون کردن دیگران در قبال لطفی که از شما دریافت کرده اند.

این،شیوه ای است که بسیاری از فروشگاه ها با استفاده از آن،مشتریان را ترغیب به خرید می کنند.

حتی اگر این لطف،یک هدیه بسیار کوچک و از نظر مادی،کم ارزش باشد.

باز هم موجب فعال شدن مرکز پاداش در مغز می شود و زمینه نفوذ را فراهم می کند.

2-کمیابی:اگر چیزی کمیاب شود،مشتری ها تمایل بیشتری به خرید آن دارند.

کالاهای خاص،انحصاری و کمیاب همیشه مشتری پسندتر هستند.

در سال2003،هنگامی که خطوط هواپیمایی بریتانیا،اعلام کرد به دلایل قانونی،پرواز لندن به نیویورک را از دوباره به یک بار در روز کاهش داده است.

فروش بلیط هواپیما به طرز چشمگیری بیشتر شد.

اطلاع رسانی در مورد مزایای محصولات کافی نیست.

بلکه مشتری باید بداند در صورت کمبود یا عدم دسترسی به محصول،چه چیزی را از دست می دهد.

[post_grid id=”18930″]

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *