021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت دوم

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت دوم

هفت تکنیک ارزشمند برای افزایش فروش قسمت دوم:

دراین قسمت شما با قسمت های دیگر هفت ارزشمند برای افزایش فروش قسمت دوم آشنا خواهید شد.

3-اعتبار:وقتی مردم بدانند که شما در کاری تبحر و تخصص و تجربه دارید.

راحت تر متقاعد شده و به درخواست های شما پاسخ مناسب می دهند.

نصب مدارک،کجوزها،تقدیر برنامه ها و نمایش تندیس ها،می تواند در ایجاد نفوذ شما بر پایه قدرت و اعتبار موثر باشد.

4-تعهد و پایبندی:مردم دوست دارند کارهایی را که قبلا انجام داده اند،تکرار کنند.

اصول متقاعد سازی چالدینی بر روی پایبندی کردن و تعهد مشتری تاکید دارد.

ابتدا از مشتری یک درخواست کوچک کرده و سپس درخواست بزرگ تری را مطرح می کنید.

تقاضای تعهدات کوچک،شروعی برای یک پروسه بزرگ تر است.

گرفتن شماره تلفن همراه یا ایمیل مشتریان در قبال پر کردن یک فرم یا دانلود یک محتوای هدیه،به منزله همان درخواست کوچک از مشتریان است.

5-علاقه:قدرتمندترین اصل در تغییر رفتار مشتری،استفاده از علاقه مندی ها و تمایلات است.

احساس صمیمیت و ایجاد علاقه منجر به تقلید رفتار خواهد شد.

پنجمین اصل متقاعد سازی چالدینی تاکید بر جلب مشتری با استفاده از ایجاد علاقه است.

همکاری با افراد سرشناس و محبوب مثل بازیگران یا ورزشکاران و پیوند آنها با یک برند،در راستای همین اصل انجام می شود.

بازاریابی دهان به دهان نیز به همین دلیل موثر واقع می شود.

زیرا وقتی دوستانمان،برندی را به ما پیشنهاد می کنند،این احساس علاقه به دوستان،به برند نیز منتقل می شود.

6-تایید اجتماعی:طبق یک باور عمومی،وقتی یک گروه بزرگ،چیزی را تایید کرده اند،آن چیز بی تردید بهترین است.

مثلا چنان چه یک سایت پربازدید با کامنت های زیاد یا یک اینفلوئنسر پر مخاطب و محبوب،تبلیغ محصولی خاص را ارائه دهد.

بی تردید فروش آن محصول افزایش پیدا می کند.

7-یگانگی:یگانگی از جدیدترین اصول متقاعد سازی چالدینی و در واقع یک احساس مشترک بین مشتری و خریدار است.

سباهت های ظاهری در این مورد نقشی ندارد.

بلکه همخوانی  ارزش ها با یکدیگر،ملاک تغییر رفتار است.

پس اگر سازمان شما دوستدار محیط زیست،حامی حیوانات،حامی ورزشکاران و ارزش هایی از این دست است و این ارزش ها و باورها در مشتریان شما نیز وجود دارد.

در جلسات،تبلیغات و محتواهای خود بر این ارزش ها تاکید کنید و اجازه دهید کسانی که با شما هویت مشترک دارند و خریداران بالقوه هستند،شما را پیدا کنند.

 

 

[post_grid id=”18930″]

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *