021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

سه استراتژی ساده برای اعتماد مشتری

سه استراتژی ساده برای اعتماد مشتری

سه استراتژی ساده برای اعتماد مشتری:

سه راه استراتژی ساده برای اعتماد مشتری لازم هست را برای شما بازگو می کنیم تا مشتری خود را افزایش دهید.

1-به موقع حاظر شوید:

همیشه دقیقا در زمان تعیین شده با مشتری خود تماس بگیرید.

نه سه دقیقه زودتر نه ده دقیقه دیرتر.

این نشان می دهد که برای وقت آن ها ارزش قائلید و یک فرد حرفه ای هستید.

همه ی ما این روزها برنامه های کاری شلوغی داریم و کسی نیست که کمک مان کند.

متاسفانه،این بهانه ای برای دیر رسیدن نیست.

بین قرار ملاقات ها بیشتر دقت کنید تا وقت داشته باشید.

انجام این کار سطح استرس شمارا به شدت کاهش می دهد و امتیازات زیادی را از طریق مشتریان خود کسب خواهد کرد.

آن ها متوجه خواهند شد که شما همیشه به موقع هستید.

دیر رسیدن همیشگی به ضرر شما و موسسه تان است و به این معنی است که باید در مدیریت زمان و اولویت بندی بهتری شوید.

2-حرفه ای لباس بپوشید:

همه ی ما می خواهیم در این دوره کار ترکیبی در منزل راحت شویم.

اما فرض کنید در روزیکه یکی از مهم ترین مشتریان شما مدارک مهم خود را تحویل می دهد.

شخصی در موسسه شما در دفتر لباس نامناسب بپوشد.

فکر می کنید چه تاثری بر شما و موسسه تان دارد؟؟

همه ی افراد در دفتر شما باید همیشه طوری لباس بپوشید که انگار بهترین مشتری هر روز به دفتر می آید.

3-کاری کنیاحساد که مشتریان تان احساس راحتی و مهم بودن کنند:

وقتی می دانید بهترین مشتریان شما برای دیدنتان به دفتی می آیند،به آنها احساس مهم بودن دهید.

یک تلویزیون یا آی پد در لابی داشته باشید که روی صفحه نمایش آن خوش آمدگویی به نام مشتری نوشته شده باشد.

انجام این کار 15 ثانیه طول می کشد،اما باعث می شود مشتریان احساس ارزشمند کنند.

تمام ایده هایی که با شما در میان گذاشته ام از سمیناری حرفه ای که من در آن شرکت کرده ام نشات نمی گیرد.

آن ها از راننده ی فرودگاه مورد علاقه ی من نشات می گیرند.

به خارج از صنعت خود نگاه کنید.

چه یک گارسون باشد،چه راننده ی که سعی می کند سفر شما به فرودگاه را کم استرس تر و لذت بخش تر کند،نمونه هایی زیادی از افرادی وجود دارند که در خدمت رسانی به مشتریان خود عالی کار می کنند.

به تعبیر وانه گات،رمان نویس پر فروش،به چیزهای کوچیک توجه کنید،زیرا یک روز به گذشته نگاه می کنید،متوجه می شوید چیزهای بزرگی بودند.

تماس گرفتن با بهترین مشتریانتان در روز تولدشان باشد،ارسال یک پیک رایگان به منزل آن ها برای تحویل گرفتن اسناد مهم،همه این حرکات کوچک نشان می دهد که به مشتریان خود اهمیت می دهید و شما را از بقیه متمایز می کند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *