021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل:

افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل2541

افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل:

افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل در جدیدترین به روزرسانی اکسل به تاریخ22اوت 2023 برابر  با 31 مرداد 1402 قابلیت استفاده از زیان برنامه نوسی پایتون به اکسل افزوده شد.

پایتون یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری است که اغلب برای ساخت وب سایت ها و نرم افزارها،خودکارسازی وظایف و تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گیرد.

پایتون زبانی همه منظوره است،به این معنی که می توان از آن برای ایجاد انواع برنامه های مختلف استفاده کرد و همچنین یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده،شی گراء گرا و سطح بالا با معنایی پویا است.

حسابداران و حسابرسان استفاده ی گسترده ای اکسل دارند در این جا به این سوال پاسخ می دهیم که چرا وقتی اکسل داریم از پایتون استفاده کنیم؟در ادامه9 مورد از مواردی که افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل انتخابی موثرتر و کارآمدتر است،ارائه شده است.

  1. افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل

    افزودن شدن زبان برنامه نویسی پایتون به اکسل

    ورودی و استفاده ی قدرتمندتر از داده ها:برخلاف اسکل،پایتون اساسا می تواند هر نوع داده ای را بخواند،چه داده های ساختار یافته و چه بدون ساختار استفاده کردن از داده ها و کارهایی مانند ادعام و کدگذاری مجدد داده ها نیز در پایتون بسیار ساده تر از اکسل است.

  2. اتوماسیون آسان تر:اکسل می تواند مانع بزرگی برای زمانی که می خواهید فرایندی را خودکار کنید یا همان تجزیه و تحلیل را چندین بار اجرا کنید باشید.با استفاده از پایتون می تواند این کار را بسیار سریع تر و دقیق تر انجام دهید.
  3. کار آسان تر با داده های زیاد:در اکسل،پروژه ها در شیت ها یا برگه ها سازماندهی می شوند،و اگر تا به حال با فایل های اکسل که دارای تعداد زیادی برگه هستند،سروکار داشته اید،می دانید که می تواند خیلی سریع نباشد.با این حال پایتون می تواند حجم زیادی از داده ها را بسیار سریع تر اکسل مدیریت کند.
  4. قابلیت تکرار بیشتر:تجریه و تحلیل داده ها زمانی بسیار مفید است که بتوانید کارهایی را انجام داده اید برای دیگران توضیح دهید و دیگران به راحتی می توانند کار شما را برای تایید باز تولید کنند.اما این کار در اکسل دشوار است.در پایتون اجرای مجدد و تحلیل و اضافه کردن دستورات جدید به کدها آسان است.
  5. یافتن و رفع آسان تر خطاها:وقتی در اکسل با خطایی مواجه می شوید،فهمیدن و پیدا کردن اینکه چه مشکلی پیش آمده ممکن است دشوار باشد.اما وقتی در زبان کدنویسی خطایی اتفاق می افتد،معمولا یک پیام بابت خطا دریافت می کنید که توضیح می دهد چه اشتباهی رخ داده است.
  6. دسترسی به منبع باز:برخلاف اکسل پایتون رایگان و منبع باز است،این بدان معناست که هر توسعه دهنده می تواند بسته هایی ایجاد کند و قابلیت هایی را برای بهبود سهولت استفاده اضافه کند.
  7. آمار پیشرفته و قابلیت های یادگیری ماشینی:پایتون قابلیت های آماری پیشرفته تری نسبت به اکسل دارد و امکان ایجاد مدل های یادگیری ماشین را فراهم می کند که می تواند فرایند انجام حسابرسی و حسابداری را آسان تر و از انجام کارهای تکراری جلوگیری و آنها را بصورت مکانیزه و خودکار انجام دهد.
  8. قابلیت تجسم داده های پیشرفته:پایتون دارای قابلیت های گرافیکی بهتر و پیشرفته تر است.هرچه راحت تر بتوانید اطلاعات خود را درک کنید،احتمال اینکه کار شما تاثیرگذارباشد،بیشتر است.
  9. ثبات کراس پلت فرم:اسکریپ ها در زبان های برنامه نویسی مانند پایتون را می توان بر روی هر پلت فرمی اجرا کرد و در دستگاه های ویندوز،مک و لینوکس کار می کند،اما این موضوع همیشه در مورد فایل های اکسل صادق نیست.

منبع:مجله حسابدار رسمی

13ژوئن2023

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *