اشتباهاتی که حسابرسان داخلی تازه کارقسمت دوم
اشتباهاتی که حسابرسان داخلی تازه کارقسمت دوم:
اشتباهاتی که حسابرسان داخلی تازه کار در قسمت دوم که در این قسمت عدم برقراری ارتباط و کار طولانی تر،نه هوشمندانه برای شما می خواهیم باز گو کنیم.
عدم برقراری ارتباط:
حسابرسان یکی از معدود متخصصانی هستند که باید بتوانند با افراد در تمام سطوح سازمان ارتباط برقرار کنند.
یک نشانه رایج مبنی بر جدید بودن یک حسابرس، چه در سمت حسابرسی داخلی یا مستقل باشد، در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.
رایج ترین نوع خرابی زمانی است که حسابرسان توسط مدیران ارشد مرعوب می شوند.
در حالی که C-Suite سزاوار احترام شماست، آنها موظفند مانند هر شخص دیگری به سوالات شما پاسخ دهند.
گستاخ نباشید، اما به سادگی آنها را به تعویق نیندازید یا از آنها اجتناب نکنید.
روند نگران کننده تری که من شاهد آن بوده ام این است که حسابرسان با کارمندان خط مقدم صحبت می کنند.
سطح تحصیلات، موقعیت، چک حقوق یا هر شاخص وضعیت دیگری به شما حق بی احترامی به کسی را نمی دهد!
در واقع، حسابرسان می توانند از باجه ها، صندوقداران و کارگران خط مونتاژ که شرکت شما را ادامه می دهند، چیزهای زیادی بیاموزند.
آدمی باش که وقتی مشکلی هست مردم به دنبالش می گردند. اگر نسبت به دیگران بیادب یا متواضع باشید، به خودتان و تیم حسابرسیتان بدی میکنید.
من حسابرسان را در همه جا تشویق میکنم که به حسابرسیشدگان خود فکر کنند.
و با افراد مصاحبهکننده بهعنوان انسانها فکر کنند، نه موقعیتهایی در نمودار سازمانی.
کار طولانی تر، نه هوشمندانه:
حسابرسان داخلی اغلب معتاد به کار هستند و نه از روی انتخاب. برای بسیاری از حسابرسان، یک شرکت حرفه ای جایی است که شغل ما ریشه دوانده است.
وقتی در یک شرکت تازه کار هستید، نقش شما ساده است: ساعات شارژ.
بنابراین، تقریباً در همه زمانها خود را برای کار در دسترس قرار میدهید.
صبح های زود؟ البته. اواخر عصر؟ مطمئن. آخر هفته ها؟ مشکلی نیست.
این سبک زندگی تماماً کار و بدون بازی عواقب عجیبی دارد.
حسابرسان می توانند در مورد ساعت های کار، ساعت های صورتحساب، رویدادهای زندگی از دست رفته و سایر شاخص های رنج نامتعادل بد بین کار و زندگی نسبت به یکدیگر رقابتی و حتی قضاوت کنند.