021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

سرمایه گذاری با تاثیر: تبدیل دیدگاه تاثیرگذاری خود به واقعیت

سرمایه

بررسی اجمالی

این باور که ارائه تأثیر اجتماعی مثبت به معنای قربانی کردن بازده است در حال تغییر است.

شرکت ها، مدیران سرمایه گذاری، سرمایه گذاران و جامعه مدنی به طور فزاینده ای ارزش و سهم خود را در جامعه به عنوان بخشی از استراتژی های تجاری و سرمایه گذاری خود در نظر می گیرند.

این امر به دلیل تغییرات جهانی در اهمیت برنامه هایی مانند تغییرات آب و هوایی، آلودگی، حقوق بشر و برابری برای کسب و کارها و سرمایه گذاران است. اینها خطرات و فرصت های قابل توجهی را برای سرمایه گذارانی ایجاد می کند که بازده آنها به یک جامعه پر رونق و یک محیط پر رونق وابسته است.

بخش خصوصی نقشی حیاتی در ارائه آینده ای پایدارتر و مرفه ایفا می کند – آینده ای که با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) همسو باشد.

در پاسخ، علاقه به سرمایه گذاری های تاثیرگذار به سرعت در حال رشد است.

1

ما از سرمایه گذاری با تاثیر در طول چرخه عمر سرمایه گذاری حمایت می کنیم

2

استراتژی تاثیر شما چیست؟ سرمایه گذاری های شما چه تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟ چگونه تصمیم می گیرید چه چیزی برای شما مناسب است، و این موضوع را به طور واضح به ذینفعان خود در میان بگذارید؟
موسسه حسابرسی بیلان گزارشگر با شما همکاری خواهد کرد تا جاه طلبی های شما را به یک رویکرد عملی تبدیل کند که ملاحظات تاثیر را در چرخه عمر سرمایه گذاری ادغام کرده و با ترتیبات حاکمیتی موجود ادغام می شود.

ezgif.com-webp-to-jpg

چگونه رویکردی برای ارزیابی تأثیر ایجاد می کنید که قوی و در عین حال عملی باشد تا با ماهیت صندوق شما مطابقت داشته باشد؟
موسسه حسابرسی بیلان گزارشگر می تواند به شما کمک کند تا رویکردهای منسجم، عینی و عملی را برای اندازه گیری تأثیر و مدیریت برای اطلاع رسانی در مورد تصمیمات سرمایه گذاری ایجاد و به کار ببرید.

128

سهم یک سرمایه گذار تفاوتی است که شما پس از مالکیت یک دارایی ایجاد می کنید. چگونه از نفوذ خود برای دریافت مؤثرترین تأثیر از دارایی تحت مالکیت خود استفاده می کنید؟
موسسه حسابرسی بیلان گزارشگر می‌تواند از شما برای شناسایی و تحقق فرصت‌ها برای افزایش تأثیر مثبت خالص دارایی پشتیبانی کند.
همانطور که از طریق چارچوب اندازه‌گیری و مدیریت تأثیر کل (TIMM) نشان داده شده است، ما در اندازه‌گیری، کسب درآمد و گزارش‌دهی تأثیر تخصص داریم تا به شما کمک کنیم تا به طور مؤثر شواهد کنید و پیشرفت را به ذینفعان کلیدی منتقل کنید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *