021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

پیش بینی حرفه های حسابداری

پیش بینی حرفه های حسابداری:

پایان سال به معنای آماده شدن برای فصول شلوغ کاری دیگری است و زمان آن فرا رسیده است که برنامه های استراتژیک برای سال های آینده تنظیم شوند.

همچنین زمانی برای ارائه دهندگان خدمات حرفه ای حسابداری که فکر کنند،2023 و بعد از آن چگونه می تواند باشد،این موضوع به ناچار می تواند بر این برنامه ها تاثیر بگذارد.

با در نظر گرفتن این موضوع،پیش بینی های حرفه ی حسابداری برای سال 2023 و پس از آن شرح ذیل است:

  1. برون سپاری خدمات:باتوجه به این که نیروی انسانی همچنان یک مسئله ی مهم برای اکثر موسسات ارائه دهنده ی خدمات حسابداری است،انتظار می رود عصر شکوفایی ارائه دهندگان خدمات حسابداری برون سازمانی در پیش باشد.
  2. گردش کار مهم ترین چیز است:ابزارهای گردش کار یکی از نوآوری های کلیدی بوده است که عملکرد موسسات ارائه دهنده ی خدمات حسابداری را بهبود می بخشد و انتظار بر این است که راه حل هایERP همراه با افزایش آگاهی از مبانی گردش کار،به سیستم های سنتی موسسات نفوذ یابند.
  3. بدون رمز عبود هرگز:حسابداران در سال 2023 و پس از آن از راه حل های مدیریت شناسایی هویت از جمله رمز های عبور پیچیدهی12+کاراکتری،MFAو برنامه های رمزبان برای مدیریت هویت استفاده خواهند کرد.
  4. ورودی پورتال های مدرن:تا پایان سال2023 پورتال های مشتریان برجسته با داشبور و قابلیت های گردش کار که در واقع همکاری با مشتریان را آسان تر می کند از سوی فروشندگان اصلی نرم افزارهای حسابداری وارد جریان کار می شوند تا برای فصول شلوع کار سال 2024 آماده شوند.
  5. ویندوز11 برنده است:استفاده از آخرین سیستم عامل مایکروسافت برای تمام رایانه های جدید استاندارد خواهد بود.با این حال،باتوجه به این که پشتیبانی از ویندوز 10 تا سال 2025 پایان نمی یابد،اکثر شرکت ها رایانه های شخصی ویندوز10 موجود را تا تا زمانی که یک دلیل امنیتی وجود نداشته باشد،ارتقا نمی دهند.
  6. پایان استفاده از زونکن:در حالی که ارائه دهندگان خدمات حسابداری آماده ی جایگزینی راه حل های سنتی داخلی هستند،سال2023سال پایان استفاده از روش های سنتی جمع آوری و مستند سازی اطلاعات به شکل دستی خواهد بود.
  7. آگاهی درباره ی گزارشگری اطلاعاتESG:سال2023سالی است که گزارش های زیست محیطی،اجتماعی و حاکمیت شرکتی از طریق همگانی با استانداردهای حسابرسی و رهنمودهای خدمات اطمینان بخشی مجموعه ی کاملی را ایجاد می کند.در ابتدا بزرگ ترین موسسات ارائه دهنده ی خدمات حسابداری راه را هموار خواهند کرد،سپس موسسات کوچک تر تکامل خواهند یافت.
  8. بانکداری بلاک چین:بانک های بزرگ ایالات متحده ی آمریکا راه حل ههای بلاک چین برای تسهیل تراکنش های مالی را عملی خواهند کرد و این امر دریچه ی حسابرسی مالی بلاک چین در سال2024 را برای موسسات ارائه دهنده ی خدمات اطمینان بخشی باز می کند.
  9. اولویت بندی یادگیری:پیش بینی ها حاکی از آن است که راه حل های مدیریت یادگیری برای کمک به موسسات در راستای انطباق موثرتر یا هجوم مستمر فناوری ها و فرایندهای جدید،افزایش پیدا کند. این موضوع شامل استخدام مشاوران خارجی و میدیران تغییر داخلی نیز خواهد بود.
  10. قرار گرفتن در معرض ابزارهای دیجیتالی برای حسابداران:انتظار می رود محصولات مصرفی مانند عینک هوشمند و هدست مورد توجه حسابداران قرار گیرند.این دستگاه ها با قابلیت های اتصال به محیط مجازی نگاه حسابداران را به روی امکانات متاورس و سال2024 و بعد از آن جلب می کند.
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *