021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

مشتری حسابرسی داخلی قسمت چهارم

Check and review the chart

مشتری حسابرسی داخلی قسمت چهارم:

مشتری حسابرسی داخلی که در این قسمت می خوام در مورد آموزش  و ارتباطات با شما صحبت کنیم.

کنترل ها در جلسه شروع حسابرسی، تیم حسابرسی روند حسابرسی را تشریح می کند.

و همچنین محدوده و زمان آن را مورد بحث قرار می دهد.

برسلائر می گوید که ارائه این اطلاعات با نشان دادن شفافیت و کمک به حسابرسی شوندگان در درک مراحل پیش رو، نگرانی ها را کاهش می دهد.

او می افزاید: در پایان حسابرسی، تیم حسابرسی یک نظرسنجی ناشناس از مشتری ارائه می دهد.

بنابراین حسابرسی شوندگان می توانند به حسابرسی داخلی بگویند که چگونه می تواند خدمات مشتری خود را در آینده بهبود بخشد.

در بحث در مورد فرآیند حسابرسی، یانگ به مشتریان اجازه می دهد تا بدانند اگر با یافته ای موافق نیستند، می توانند درباره آن بحث کنند.

او و تیمش همچنین به عملکردهایی که همانطور که باید عمل می کنند اعتبار می دهند.

در خلاصه گزارش، آنها توابع مختلف را با درجه بندی سبز، نارنجی یا قرمز کدنویسی می کنند. او می گوید: «در 99 درصد موارد، سبز است.

ارائه یک تصویر متوازن نگرانی هایی را که ممیزی ممکن است باعث شود حسابرسی شوندگان به نظر کارشان خوب نباشد را کاهش می دهد.

ساجت متعهد می‌شود که «هیچ شگفتی‌ای نداشته باشد».

اگر تیم او چیزی را کشف کند که جلب توجه می کند، آن را به سرعت، آشکارا، بدون قضاوت و قبل از اینکه بخشی از گزارش حسابرسی شود.

با حسابرسی شونده در میان می گذارند.

در یک رابطه قوی با مشتری، ارتباطات به هر دو صورت انجام می شود. سزارز Stingily می‌گوید:

«من برای شنیدن بازخورد بسیار آماده هستم. او می گوید: «تیم های هوشمند می دانند چگونه از حسابرسی داخلی استفاده کنند.

برای مثال، اگر یک بخش نگران کمبود کارکنان باشد، حسابرسان می توانند این موضوع را بررسی کنند.

اگر این یک نگرانی معتبر است، حسابرسی می تواند از ایده دستیابی به منابع اضافی حمایت کند.

 

[post_grid id=”20472″]

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *