021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

مشتری حسابرسی داخلی قسمت پنجم:

Internal audit client part 5

مشتری حسابرسی داخلی قسمت پنجم:

مشتری حسابرسی داخلی که در این قسمت می خوام در مورد انعطاف پذیری برنامه ریزی صحبت کنیم.

حوزه دیگری که در آن حسابرسی داخلی می تواند رویکرد خدمات مشتری قوی را نشان دهد، برنامه ریزی است.

میلبرن پایل می‌گوید: «اگر بگویید: «من حسابرس داخلی هستم، می‌توانم هر جا که بخواهم، زمانی که بخواهم، بروم»، هر حسن نیتی را از بین می‌برید.

بسیاری از مدیران حسابرسی داخلی می گویند که وقتی ریسک کم است و حسابرسی شونده دلیل قانع کننده ای ارائه می دهد.

برنامه حسابرسی را برای برآوردن نیازهای مشتریان خود تغییر می دهند.

مثال‌هایی از دلایل قانع‌کننده شامل پیاده‌سازی نرم‌افزار قابل توجه و خروج اخیر صاحب فرآیند یا رئیس بخش است.

برسلائر می‌گوید، انعطاف‌پذیری زمان‌بندی به‌ویژه در صنایعی مانند بانکداری، که در آن «خستگی آزمایش» یک واقعیت است.

با توجه به اینکه حسابرسی داخلی ریسک و انطباق (خط دوم و سوم دفاعی)، همراه با تنظیم‌کننده‌ها و حسابرسان مستقل، آزمایش‌های منظمی را انجام می‌دهند، اهمیت دارد.

در ابتدای هر سال، گروه او یک برنامه آزمایشی برای شرکت تهیه می کند که شامل همه گروه های آزمایشی است.

آنهایی که می‌توانند انعطاف‌پذیر باشند، برای هماهنگی یا استفاده از یکدیگر تا حد توان خود تلاش خواهند کرد. این به کاهش تست های تکراری کمک می کند.

سپس، آنها برنامه را برای همه مشتریان صادر می کنند.

برسلائر می‌گوید: احتمالاً تغییر خواهد کرد، اما گروه‌های آزمایشی تلاش می‌کنند تا آن را به‌روز نگه دارند و مشتریان خود را مطلع کنند.

[post_grid id=”20472″]

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *