مشتری حسابرسی داخلی قسمت سوم
مشتری حسابرسی داخلی قسمت سوم:
مشتری حسابرسی داخلی که در این قسمت می خوام در مورد ساختن عمده روابط و آموزش و ارتباطات با شما صحبت کنیم.
ساختن عمدی روابط:
ایجاد روابط قوی مستلزم اقدام عمدی است. “این هیچ تفاوتی با هر رابطه دیگری ندارد. لیندا میلبرن-پیل، مدیر عامل ریسک و انطباق در Accenture می گوید:
این همیشه به صورت ارگانیک اتفاق نمی افتد. زمانی که او در حسابرسی داخلی کار می کرد، اعضای تیم او مسئول ایجاد روابط بودند.
حسابرسان جدیدتر معمولاً با کارکنان سطح ابتدایی ارتباط داشتند، در حالی که مدیران و مدیران با سایر مدیران و مدیران ارتباط داشتند.
Milburn-Pyle میگوید برای این که این کار عملی شود، رهبری شرکت و هیئت مدیره باید از تیم حسابرسی که برای این تعاملات وقت صرف میکنند، حمایت کنند.
استفان یانگ، معاون حسابرسی داخلی در شرکت تولیدی صنعتی MacLean-Fogg، جلسات فصلی را با معاونان و کمیته راهبری شرکت برای ایجاد روابط و تقویت اعتماد آغاز میکند.
او همچنین به طور منظم با رهبران بخش صحبت می کند. او می افزاید، هدف ملاقات با همه و درک آنچه در جریان است است.
آموزش و ارتباطات:
آموزش و ارتباطات نقش مهمی در رویکرد خدمات مشتری ایفا می کند.
با کمک به دیگران در درک نقش حسابرسی داخلی، حسابرسان داخلی می توانند عملکرد را «ابهام زدایی» کنند.
Jacqueline Breslauer، مدیر اجرایی حسابرسی در Valley National Bank در وین، نیوجرسی، میگوید:
ما زمان زیادی را صرف آموزش مردم در مورد آنچه واقعاً میخواهیم انجام دهیم، یعنی کمک به واحد تجاری در دستیابی به اهداف استراتژیک خود صرف میکنیم.
به عنوان مثال، آنها به مشتری اطلاع میدهند که حسابرسی داخلی میتواند به عملکردها از منظر یک خارجی نگاه کند.
بینش جدیدی در مورد اینکه یک عملکرد چقدر خوب کار میکند و چگونه ممکن است بهتر عمل کند، ارائه میدهد.
و اینکه حسابرسی میتواند بهترین شیوهها و راهنماییها را در مورد ریسکها ارائه دهد.
[post_grid id=”20472″]