مشتری حسابرسی داخلی قسمت دوم
مشتری حسابرسی داخلی قسمت دوم:
مشتری حسابرسی داخلی که در این قسمت می خوام در مورد عناصر یک رویکرد خدمات مشتری با شما صحبت کنیم
عناصر یک رویکرد خدمات مشتری:
رویکرد خدمات مشتری طیفی از فعالیت ها را در بر می گیرد. آری ساگت، مدیر عامل حسابرسی داخلی پروتیویتی، میگوید.
یکی از اساسیترین و در عین حال اغلب نادیده گرفته میشود، انجام کار خوب است.
از جمله مراحل دیگر، این به معنای عمل حرفه ای، برقراری ارتباط در طول فرآیند، کار با حسابرسی شوندگان برای درک کسب و کار آنها و اطمینان از اینکه گزارش حسابرسی به طور دقیق عملیات و خطراتی را که با آن مواجه است منعکس می کند.
یک بخش حسابرسی داخلی متمرکز بر مشتری، در برنامه ریزی و اجرای حسابرسی با مشتری همکاری نزدیک تری خواهد داشت.
فرآیند را تا حد امکان برای واحد یا عملکرد مورد حسابرسی بدون دردسر می کند و اطمینان حاصل می کند که نتایج بر بهبود عملکرد متمرکز است.
معمولاً اشاره می شود که حسابرسان داخلی باید شنوندگان خوبی باشند. این امر به ویژه در بخش حسابرسی داخلی مشتری گرا صادق است.
ایجاد روابط با همکاران در سایر زمینه ها، از جمله خارج از حسابرسی، نیز حیاتی است.
مایک سافیلد، مدیر بینشهای حرفهای در ACCA Global، سازمانی برای حسابداران رسمی خبره، میگوید:
«حسابرسیها را نمیتوان در سیلوها انجام داد، بنابراین رهبران حسابرسی باید درگیر شوند.
برای اینکه هر حسابرسی بتواند بینش های ارزشمندی را ارائه دهد، حسابرس باید محیطی را که بخش های مشتری در آن کار می کنند و چالش هایی که با آن روبرو هستند را درک کند.
ایجاد یک رابطه مستحکم قبل از اینکه نیاز به بحث در مورد یافتههای حساس باشد، عموماً منجر به گفتگوهای کمتر مشاجرهآمیز و سازندهتر میشود.
کارل استینگیلی، معاون ارشد و مدیر اجرایی حسابرسی در Caesars Entertainment می گوید: «من هرگز نمی خواهم اولین گفتگوی من در مورد حسابرسی باشد.
[post_grid id=”20472″]