021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

انطباق:اطلاعات ضروری در حسابرسی

انطباق

با حداکثر رساندن تاثیر عملکرد انطباق شما

انطباق بسیاری از سازمان ها برای درک کامل نحو مدیریت موثر انطباق تلاش می کنند.

با این حال می توان با پیروی از همان اصول اداره کسب و کار،گام های مهمی را در جهت بهینه سازی برداشت.

این امربه وضوح در شرکت هایی که موثرترین عملکردهای انطباق را دارند مشهود است.

ایجاد همسویی استراتژیک با ، سازمانی برای طراحی مدل مناسب برای هدف،جامع نگر و پایدار،اصول اساسی کلیدی است که سازمان های پیشرو برای ایجاد عملکرد انطباق خود از آن استفاده می کنند.

انطباق در واقع به معناست و چه متفاوتی با حاکمیت دارد؟

حاکمیت و انطباق را می توان دو روی یک سکه دانست.حاکمیت به چگونگی مدیریت کنترل یک سازمان در بالاترین سطح مربوط می شود.انطباق عبارت است از نحوه اطمینان از رعایت و نظارت بر خط مشی ها،رویه ها،قوانین و مقررات.

در چه مرحله ای از تکامل کسب و کار،باید انطباق به تمرکز تبدیل شود؟

در دنیای پیچیده،غیر قابل پیش بینی دیجیتالی امروزی،به روز بودن تغییرات در قوانین وو مقررات و به روز رسانی خطمشی ها و رویه های شما برای اطمینان از مجوز فعالیت شما ضروری است.هرچی زودتر مدل سازمانی انطباق شما برای مقابله با این چالش ها آماده شود،مدل عملیاتی شما انعطاف پذیرتر خواهد بود.

عواقب عدم انطباق چیست؟

در یک محیط پیچیده و سریع،ذینفعان انتظار دارند که عملکردهای انطباق برای محافظت از سازمان ها باشد.عدم انجام این کار می تواند منجر به عواقب شدیدی از جمله آسیب به شهرت،جریمه نقدی،حبس،تحریم،نقص اعتماد، از دست دادن روابط مشتری شود و در نهایت می تواند بر رشد و سود آوری تاثیر منفی بگذارد.برعکس،انطباق قوی می تواند به مدیران کمک کنند تا به اطمینان ریکس کننده و فرصت های جدید بازار را به دست آورند.

آیا انطباق باعث افزایش هزینه می شود؟چگونه می توانیم بین هزینه ها و سود تعادل برقرار کنیم؟

نظارت بر انطباق یک عنصر ضروری از فرآیند مدیریت ریسک و بخشی از خط دوم دفاع شما است.اگر مفهوم انطباق را بتوان به طور محکم در DNA سازمانی شما جای داد،جدیدترین ابزارها و فناوری ها می توانند یک دفاع موثر و کارآمد در برابر رویدادها پیش بینی نشده را فراهم کنند.

اگر من یک شرکت غیر بورسی با بخش خصوصی هستم،آیا باید در مورد رعایت این موضوع نگران باشم؟کدام بخش ها بیشتر تاثیر دارند؟

نیاز به انجام تعهدات مربوط به انطباق برای سازمان ها در همه بخش ها-دولتی،خدمات مالی،کسب و کارهای خصوصی،نه برای سود،صدق می کند.همه سازمان ها موظفند نشان دهند که در راستای منافع ذینفعان خود مدیریت می شوند.

خدمات ما

ما طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهیم که برای بهبود فرآیندهای مدیریت انطباق و همچنین پشتیبانی به بهترین شیوه ها در این زمینه طراحی شده اند.

وضعیت فعلی و بلوغ انطباق موجود خود را ارزیابی کنید و به شما کمک کند تا در مقایسه با رهبران صنعت در منطقه در منطقه و ذر سراسر جهان معیار قرار بگیرید.

چارچوبی قوی ایجاد کنید که مطابق با الزامات نظارتی محلی و فدرال شما باشد و به شما کمک کند تا به اقدامات پیشرو و مانند الزامات ISO هماهنگ شوید.

با کمک به شما در انتخاب ابزار مناسب و عملیاتی کردن چارچوب،از شما در سفر اتوماسیون خود حمایت می کند.

چارچوب خود را از طریق ممیزی بهبود مستمر ما به روز نگه دارید که در آن ما می توانیم در انجام بررسی های دوره از آن پشتیبانی کنیم.

عملکرد انطباق خود را برون سپاری کنید و از تجربه متخصصان حقوقی و انطباق با تجربه ما استفاده کنید.

خدمات مدیریت شده

عملکرد انطباق خود را برون سپاری کنید و از تجربه متخصصان حقوقی و انطباق با تجربه ما بهره بگیرید.

مشاهده زود هنگام و دقیق تر تغییرات در چشم انداز ریسک در مناطقی که می تواند بر اهداف شرکت تاثیر بگذارد و مداخله مدیریت به موقع و آگاهانه تر را تسهیل کند.

رفتارهایی که مزیت رقابتی ایجاد می کنند و چابکی و انعطاف پذیری مورد نیاز برای پیش بینی تغییر و بهره برداری از فرصت ها از طریق شناسایی فعالانه و اجرای استراتژی های درمانی است.

کاهش نوسانات عملکرد و افزایش ثبات در تحقق اهداف،که همراه سطوح بیشتر شفافیت،اعتماد سهامداران را ایجاد می کند و به طور بالقوه ارزش گذاری ها را افزایش می دهد.

توسعه یک چارچوب قویERM که با استاندارد ISO و چارچوب COSO مطابقت دارد،شما را قادر می سازد تا به استاندارد های محلی،مالی،منطقه ای و بین المللی و جوایز انطباق مرتبط با خطر مطابقت داشته باشید.

افزایش آگاهی و درک و پاداش مورد نظر هیئت مدیره،که باعث ثبات تصمیم گیری  در سراسر سازمان می شود.

سطح بلوغ انطباق فعلی شما چقدر است؟

564464894000000
دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *