021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

گزارش تصویری اطلاعات مالی به مشتریان ارائه ای که هرگز فراموش نمیکنند

گزارش تصویری اطلاعات مالی

گزارش تصویری اطلاعات مالی به مشتریان ارائه ای که هرگز فراموش نمیکنند

گزارش تصویری اطلاعات مالی آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید.

که به عنوان یک ارائه دهنده ی خدمات حرفه ای وقتی گزارشی با نکات خاص برای مشتریان تهیه می کنید.

آنها با حالت تعجب به آن نگاه می کنند.

یا زمانی که گزارش مالی با حجم انبوهی از اطلاعات تهیه میکنید.

و در اختیار آنها قرار میدهید ولی آنها با سؤالات بی شماری به شما مراجعه میکنند.

این موضوع که پس از صرف تلاش ها و زمان بسیار برای ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان هنوز نتوانستید.

اثرگذاری لازم را دریافت نماییم گاهی بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده است .

در چنین شرایطی راه کار چیست؟ پاسخ میتواند راه حل ساده ای مانند افزودن تصاویر بیشتر به گزارش شما باشد.

اگرچه ممکن است برای درک تجزیه و تحلیل مالی نیازی به شکل و تصویر نداشته باشید.

اما مشخص است که افراد اطلاعات ارائه شده به روش بصری را بهتر درک میکنند.

و به خاطر میسپارند گام هایی وجود دارد.

که برای ارائه ی گزارش های مالی بهتر به مشتریان و درک چرایی حیاتی بودن ارائه ی گزارش تصویری باید انجام دهید.

گام اول

اطلاعات را ساده کنید. اگر چه ممکن است با اعداد بسیار راحت باشید و بیشتر تحلیلی باشد، اما مشتریان یکسان نیستند.

خواهید فهمید که بسیاری از مشتریان مانند شما فکر نمیکنند.

و به ارائه ی تجزیه و تحلیل ها به شکل اندکی متفاوت نیاز دارند.

در حقیقت خواه افراد بیشتر از نظر تحلیلی فکر کنند. و خواه خلاقیت بیشتری داشته باشند،

دانشمندان دریافته اند که مغز اکثر افراد هنگام استفاده از تصاویر اطلاعات را بهتر پردازش می کنند.

نه تنها ۹۰ درصد اطلاعاتی که به مغز می رسد بصری ، است.

بلکه مغز تصاویر را سریعتر از متن پردازش میکند افزودن رنگ به تصاویر نیز یک امتیاز است، رنگ درک و ماندگاری را بیش از ۷۰ درصد افزایش میدهد.

گام دوم

به مشتریان تصاویر ساده تری ارائه دهید وقتی صحبت از گزارش های مالی باشد .

شما میخواهید تمام اطلاعات مربوط را به مشتریان خود بدهید تا آنها بتوانند تصمیمات منطقی بگیرند،

اما آنها ممکن است چنین احساسی نسبت به اطلاعات ارائه شده شما نداشته باشند.

تصاویر میتوانند به شما کمک کنند جزئیات را ساده تر و در عین حال دقیق تر ارائه دهید.

از نمودارها عکس ها و سایر موارد استفاده کنید تا مشتریان را در مسیر تجزیه و تحلیل مالی آنها هدایت کنید .

نحوه ی ارائه ی اطلاعات بر درک و تفسیر آنها تأثیر میگذارد .بنابراین تلاش نمایید بهترین تصویر ممکن را به آن ها ارائه دهید.

گام سوم

مخاطبان خود را بشناسید اطلاعات را برای مخاطبان خود شخصی سازی کنید .

تا آنها تجزیه و تحلیل مربوط را دریافت کنند. ارائه ی شما بسته به این که چه کسی در شرکت به اطلاعات نیاز دارد بسیار متفاوت خواهد بود.

بر مواردی که هر شخص باید بداند تمرکز کنید. تصاویر ارائه شده در گزارش باید به شما کمک کند تا داستان را به درستی برای مشتری خود تعریف کنید،

بنابراین آن ها را متناسب با نیاز مشتری خود مطابقت دهید.

اجازه ندهید که داده های اشتباه یا تصاویر مبهم مانع درک اطلاعات مهم مالی شود.

که مشتری برای تداوم فعالیت به آن نیاز دارد. هنگامی که گزارش های مالی را برای مشتریان خود تهیه میکنید.

از خلاقیت خود استفاده نمایید شما فقط تصاویر زیبا برای لذت بردن از آنها طراحی نمیکنید.

شما تصاویر بصری را برای ایجاد درک بهتر استفاده مشتریان از آنها برای تصمیم گیری های منطقی در موردکسب و کارشان به کار میگیرید

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *