021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

مزایای گزارشگری رعایت (انطباق) برای دریافت اعتبارات و طرح های تشویقی

مزایای گزارشگری

مزایای گزارشگری رعایت (انطباق) برای دریافت اعتبارات و طرح های تشویقی

مزایای گزارشگری..شرکت های آمریکایی ۵۰ درصد از طرح های تشویقی اقتصادی ارائه  شده را به دلیل عدم ارائه گزارش رعایت (انطباق) از دست می دهند.

مشتریان مؤسسات حسابرسی ممکن است.

هزاران دلار را به دلیل درک نکردن نحوه کارکرد اعتبارات اقتصادی و طرح های تشویقی را روی میز بگذارند و اسناد مناسب را برای تحقق این مزایا ارائه دهند.

شاید گزارش و مستندات رعایت به اندازه اطلاعیه های مطبوعاتی یا بازدید شهردار هیجان انگیز نباشد ،

اما بخش مهمی از فرآیند دستیابی به مشوق های اقتصادی است که نشان میدهد.

چگونه شرکت ها در نهایت سود مالی را که برای آن سخت تلاش کرده اند دریافت می کنند.

گزارش رعایت (انطباق) در هر ایالت و شهرداری متفاوت است .

گزارش های انطباق ارائه شده توسط یک شرکت میتواند شامل توافق نامه های تشویقی منعقد شده قبل از تأسیس کمک های مالی بلاعوض گرفته شده یا کاهش مالیات بر حقوق و دستمزد باشد .

دانستن آنچه مورد نیاز است و تکمیل به موقع اسناد فرصت دریافت پاداش تشویقی را برای شرکت به حداکثر می رساند.

به این ترتیب عدم ارائه ی گزارش های رعایت (انطباق) میتواند منجر به بازگرداندن

بودجه و کاهش پیشنهادهای تشویقی یا حذف کامل آن ها شود که هرگز نشانه خوبی برای استفاده از فرصت های آتی و رشد نیست.

 

چرا گزارش ( رعایت ) انطباق بسیار با اهمیت است؟

بیشتر اعتبارات اقتصادی و طرحهای تشویقی بر اساس عملکرد است به این معنی که یا شرکت متعهد شده است .

شغل هایی را به جامعه اضافه کند و یا سرمایه گذاری را انجام دهد

در ازای آن سرمایه گذاری در آینده مشوق هایی برای آن شرکت تعیین می شود.

سپس شرکت باید از طریق گزارش انطباق ثابت کند که به تعهد خود عمل کرده است.

به عنوان نمونه ، یک شرکت در حال توسعه ممکن است به دنبال اضافه کردن شغل و گسترش کارخانه ی فعلی خود یا خطوط تجهیزات اضافی باشد.

اگر این شرکت متقاضی دریافت مشوق ایجاد اشتغال است.

باید تا زمان مشخصی (اغلب یک یا دو ماه قبل از موعد مقرر برای تهیه ی اظهار نامه ی مالیات ) لیست حقوق و دستمزد خود را به نهاد توسعه ی اقتصادی ایالتی ارائه دهد.

تا نشان دهد که شرایط توافق را دارد

پس از آن مشاغل باید فرم مالیاتی رسمی را با ادعای برخورداری از هرگونه اعتبار یا طرح تشویقی به اداره ی مالیات ایالت ارسال کنند .

تا این کسر مالیات را تأیید کند اما سوال اینجاست در شرایط متأثر از عدم اطمینان بسیار همچون سال ۲۰۲۰ که موجب تغییر برنامه های آتی شده است چه اتفاقی رخ میدهد؟

در بیشتر موارد جوامع حرفه ای هنگام تغییرات پیش بینی نشده

یا تغییر در برنامه ها همچنان مایل به همکاری با شرکت ها هستند انجمن ها سازمان ها یا جوامع حرفه ای میتوانند.

برنامه های تشویقی را تمدید یا به گونه ای تنظیم کنند تا شرکت های در حال رشد همچنان بتواند به طور کامل از مشوق های مذاکره شده بهره مند باشد.

داشتن ارتباط از پیش و صادقانه با تصمیم گیرندگان توسعه ی اقتصادی برای دیدن نتیجه ی مثبت در این سناریوها مهم است .

ارتباط کم یا نداشتن هیچ ارتباطی میتواند توانایی آن سازمان یا جامعه ی حرفه ای را برای کمک به شرکت در مواقع دشوار مختل کند.

داشتن یک مشاور معتمد برای کمک به بررسی این روند میتواند ارزش فوق العاده ای داشته باشد.

گزارش انطباق ممکن است یک گام زمان بر و کمتر هیجان انگیز برای کسب ارزش از طریق مشوق ها باشد .

اما بدون شک یکی از مهمترین کارها است.

مطمئن باشید که رویکردی دقیق را در پیش میگیرید از کاغذ بازی ها اجتناب کنید.

و ارتباطات با سازمان های ارائه دهنده اعتبارها و مشوق را در اولویت قرار دهید همچنین مطمئن شوید حسابرس شما تمام گزینه ها را بررسی میکند .

با برخورداری از یک استراتژی فعال کسب و کارهای تجاری میتوانند اطمینان حاصل کنند .

که این دارایی مهم یعنی صرفه جویی مالیاتی و تأثیر آن را روی خط اصلی عملیات خود از دست نخواهند داد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *