021-22144470-71 98+ info@bilangozareshgar.ir

هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال جدید نقش حسابداران مستقل را تغییر خواهد داد

هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال جدید نقش حسابداران مستقل را تغییر خواهد داد

 هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال جدید نقش حسابداران مستقل را تغییر خواهد داد:

هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال،قدرت ایجاد نیروی کار با کارایی و دقت بیش تر،آن هم با هزینه ای که در حدود 40 درصد کم تر است و همچنین به راحتی پاسخ گوی تقاضاهای در حال نغییر در بازار است را دارد.

پیش بینی های مالی،به طور روزانه و خودکار می توانند برای تغییرات در فروش به روز شود و اقدامات موثر در راستای بهبود مستمر  برای دستیابی به اهداف رشد و تعالی سازمان انجام شود.

حتی ممکن است بتوانید در اداره قدم بزنید و از دستیار دیجیتال خود بخواهید آخرین پیش بینی درآمد را بر اساس انواع محصول به شما نشان دهد.

براساس نظر سنجیPWC،رهبران کسب و کار معتقد هوش مصنوعی در آینده به یک امر اساسی به عنوان یک مزیت تجاری تبدیل خواهد شد.

هوش مصنوعی به سازمان ها کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهند،تعامل کارمندان و مشتریان را افزایش و خدمات ارائه شده به مشتری را بهبود ببخشید.

همچینین پیش بینی می شود تاثیر فناوری هوش مصنوعی بر کسب و کارها افزایش قابل ملاحظه ای یابد و به مردم کمک می کند تا از آن ها به نحو احسن استفاده کنند.

با ظهور اتوماسیون شناختی،نقش های مالی و حسابداری تغییر خواهد کرد.

برنامه ریزی و تحلیل مالی و گزارشگری مالی به سمت موقعیت هایی با مهارت بالاتر تغییر خواهند کرد.

هوش مصنوعی یک فناوری در حال تکامل است که بازی را برای صنایع مختلف تغییر می دهد،و در حال حاظر زمینه هایی مانند ماشین های بدون راننده،سیستم های انرژی خانگی و مدیریت سبد سرمایه گذار و همچنین حسابداری و حسابرسی را نیز تحت تاثیرش قرار داده است.

هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل یک مجموعه کامل از داده ها را امکان پذیر می کند و می تواند موارد استثنا را شناسایی کند.

نمونه ای از محوه ی اعمال هوش مصنوعی در حسابداری در بررسی قرار دادها است.

ابزارهای یادگیری ماشینی به انسان این امکان را می دهد که تعداد بیش تری را قراردادها مانند اجاره نامه ها را در بازه زمانی بسیار کوتاه تری نسبت به بررسی دستی سنتی تجزیه و تحلیل کند.

در آزمایشی اخیر،ابزارهای هوش مصنوعی قادر به استخراج دقیق اطلاعات از قراردادهای اجاره با استفاده از معیارهای پیش انتخاب شده در اکثریت قریب به اتفاق موارد بودند و سطح دقت بالاتری نسبت به میانگین انسانی انجام داده اند.

با ایجاد امکان کار بهتر و هوشمندانه تر برای حسابداران،هوش مصنوعی به آن ها کمک می کند تا زمان خود را بهینه و مدیریت کنند و آن ها را قادر می سازد تا از قضاوت انسانی خود برای تجزیه و تحلیل مجموعه گشترده تر و عمیق تتری از داده ها و اسناد استفاده کنند.

همیچنین آن ها را قادر می سازد سوالات بهتری بپرسند و با مدیران مالی،کیمته های حسابرسی و هیئت مدیره شرکت تعامل بیش تری داشته باشند و به فرایند حسابداری ارزش بیافزایند.

به این ترتیب،هوش مصنوعی می تواند به ارائه حسابرسی با کیفیت بهتر و آینده ای هیجان انگیز برای حسابداران مستقل کمک کند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *